Believe that should work fine.in order to trigger autoactions email to warn the client in case of a dispute, I guess we can use the following or is there any special trigger ?
No.Also is it possible to manually simulate the Reversed state for old disputes ? via a trigger or a manual edition ?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
90
Il en résulte que, pour chaque série distincte de factures, les assujettis peuvent utiliser un système de numérotation propre pour chaque série à condition :
- que la numérotation soit effectuée chronologiquement au fur et à mesure de l'émission des factures ;
- qu'elle soit continue ;
- et que le dispositif retenu au sein de l'entreprise garantisse que deux factures émises la même année ne puissent pas porter le même numéro. Il est conseillé à cet égard d’utiliser pour chaque série de factures un préfixe de numérotation distinct de façon à éviter toute possibilité de confusion.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Additionally we've plans to implement frontend access to a users payment history, which could be renamed to Invoices using language overrides and we'll be keeping this in mind when implementing frontend payment history so it can potentially function as invoices (with same/similar invoice number functionality).
Please Log in or Create an account to join the conversation.